miércoles, 22 de junio de 2016

Recors i melangia

.

                                                                             RECORDS I MELANGIA


M’agrada sentir la brisa de marinada.
L’olor de la primavera, i les orenetes,
que alegres xisclen al volta’n dels arbres
i busquen lloc on fer-hi estada.

M’acosto tot seguit a la finestra.
Quin plaer em dona el fullatge novell,
verd, color d’esperança
que remou sota la pell.

Vindrà l’estiu, la quitxalla jugarà a la plaça.
Recordo la meva infància. Oh, Senyor!..
jo, també allí hi era
més, ara sols queda l’enyor.

Seguirà l’altra estació del cingle.
La tardor... i les fulles presumides,
canviaran de color
perquè son donzelles presumides.

Ja no en queda ni una...
Les gelades del hivern han vençut,
troncs grisos, paisatge trist
silenci, records i melangia.

Mª Isabel Civit.

2 comentarios:

  1. Nunca se por donde buscar los comentarios para aprobarlos...

    ResponderEliminar
  2. Si he comentado, diciendo que no encuentro los módulos para la aprobación de mis comentarios.

    ResponderEliminar

Siempre es un placer agradecer los comentarios de quienes visitan mi humilde Web.

Seguidores

cosas

ACARICIANDO MI PIEL

ACARICIANDO MI PIEL
ROSA

Archivo del blog

Datos personales

Mi foto
MONTBLANC, TARRAGONA
Con una inmensa atracción hacia lo desconocido